محمد جوادمحمد جواد، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

امید من

بیدارکردن فرزند

1392/11/1 19:21
نویسنده : باباومامان
296 بازدید
اشتراک گذاری

برخی از پدر ومادرها روش مناسبی برای بیدارکردن کودک از خواب

ندارند.

این مساله  سر صبحی کام هر درویشان را تلخ می کند


 معمولا شروع بد حدافل تا چند ساعت سبب ادامه بد  می شود

1- تا حد امکان او را در حال روءیا دیدن بیدار نکنید.اگر کره چشم کودک

در هنگام خواب به اطراف حرکت می کند یعنی کودک درحال دیدن

روءیا ست چند دقیقه بعد بیدارش کنید.

2- بیدار شدن را برایش دلپذیر کنید.برای مثال با تهیه

صبحانه متنوع وجذاب یا نشان دادن اسباب بازی مورد علاقه اش

3-صدای اطرافیان مورد علاقه اش را ضبط کنید وهر روز او را با

صدای یکی از آنها بیدار کنید.

 

4- با تشویق وهمراهی کودک نرمش هایی نظیر کشش وخم شدن

انجام دهید تا جریان خون در بدنش بیش تر ودرنتیجه سرحال تر شود

5- قراری بگذارید که هر چند دقیقه کودک دیر از خواب بیدار وآماده شود بعدا باید کارهای منزل را انجام دهد یا به همان تعداد دقیقه فردا زودتر ازخواب بر خیزد.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ساجده
24 آذر 91 18:58
سلام عزیزم متین تو مسابقه سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید بیاد تو وبلاگش به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم


دوست عزیز من ادرس وبلا گ شما رو ندارم میشه برام بفرستید


دوست عزیز من میام ولی باز نمی کنه
اقاجون محمدجواد
4 بهمن 91 18:21
محمدجواد عزیزم: لمس کن کلماتی را که برایت مینویسم تا بخوانی وبدانی چقدر جایت خالیست... تا بدانی نبودنت ازارم میدهد... که از قلبم بر قلم و کاغذ می چکد ببین گونه هایم را که خیس اشک است... لمس کن بحظه هایم را... تویی که میدانه چقدر دوستت دارم
خاله ی محمدجواد
6 بهمن 91 11:34
محمدجواد عزیزم: لمس کن کلماتی را که برایت می نویسم تا بخوانی وبفهمی چقدر جایت خالیست... تا بدانی نبودنت ازارم میدهد... که از قلبم بر قلم کاغذ میچکد... لمس کن لحظه هایم را... تویی که میدانی چگونه عاشقت هستم وچقدر دوستت دارم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امید من می باشد