محمد جوادمحمد جواد، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

امید من

نباید های توجه به کودک(1)

1392/11/1 8:38
نویسنده : باباومامان
251 بازدید
اشتراک گذاری

قدم اول:بی اعتنایی به خواسته های

زیادی

اگر به اندازۀ کافی برای توجه به کودکانتان وقت گذاشته اید ولی او از

شما توقع توجه دارد، این رفتارش را «نایدیده »بگیرید.

                                            

 

                                                           

فرض کنید که پدر محمد جواد به اندازۀ کافی به او توجه کرده است

والآن مشغول صحبت با همسر ، فرزند

دیگر ویا تلفن است. محمد جواد مدام صحبت پدر را قطع می کند

وانتظار دارد که پدر فقط به گوش دهد .پدر

باید این حرکت محمد جواد را با خونسردی تمام ، نا دیده بگیرد. و

وقتی اصرار ها و گریه و زاری محمد جواد

قطع شد ویا در فرصت مناسب دیگری به توجه کرده و بگوید «محمد

جواد جان پسرم ، البته که من دوستت

دارم ،با من حرفی داشتی ؟»در واقع کودک با این رفتار می آموزد که

باید صبر کند تا نوبت توجه کردن به او

برسد.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان تارا
1 بهمن 92 8:52
سلام دوست عزیز ببخشید مزاحم شدم میشه همین امروز به این آدرس بیاین و به دخمل من رای بدین ممنون میشم عزیزم شماره 2 تارا http://dokhmalysheklak.niniweblog.com/
باباومامان
پاسخ
سلام ممنون از نظر لطف شما متأسفانه وبلاگ شما باز نمی کنه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امید من می باشد